adelina

Namn: adelina månsson
Ålder: 15
Bor: Hässleholm
Skola/Jobb: går i 9an på västerskolan, dömer vid sidan om.
Position: målis ;)



Jag började spela innebandy i hif när jag gick kanske i 4an. Tack vare my andersson som jag spelar innebandy idag , för hade inte hon dragit med mig dit så tror jag inte att jag hade hållit på med detta idag. Då så spelade jag ute, min position var högerback. Men sen för två år sen så började jag testa lite i mål, mest för skoj skull. Sen så fick Linnea, vår målvakt, knäproblem så jag fick stå istället för henne & nu är jag fofarande kvar i målvaktskläder ! Sen slog hif ihop med röke, så har spelat i röke i 1 & 1/2 år kanske ?
Fast först spelade jag i F14, men flyttades upp i F16:s lag istället.
& jag har haft det riktigt roligt, och hoppas ni med har haft det , så tycker jag att vi ska fortsätta med en riktigt bra säsong tjejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0