Emma





Namn: Emma Kastrup
Ålder: 19
Bor: Bjärnum
Skola/Jobb: Jobbar på TKärringar i Bjärnum, och börjar frisörskola i Malmö den 10 Januari :)
Position: Back
Tröjnummer: 4

Har spelat innebandy i Emmaljunga sen jag var 12 år gammal. Har även dömt i Emmaljunga och har även haft mitt lilla knattelag. Men det varade inte så länge. Pga händelser i laget i Emmaljunga bytade jag klubb, och pga att vår tränare bytade lag ville jag följa med Leffe. Så det fick bli lilla Röke. Trivs awesomast i Röke nu. Alla är hur trevliga som helst, och bara efter någon månad så kände man sig som en i laget. Vi ska komma långt!

Och så sjukt roligt att vi kommer bli lika stora som Kissie med denna bloggen, eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0