Johanna


Ingen aning om varför texten är understruken så det får ni leva med. ;)

Namn: Johanna Christoferson
Ålder: 18
Bor: Tormestorp
Skola/Jobb: Pluggar ekonomi på Linnéskolan och jobbar på McDonalds
Position: Center

Har spelat innebandy sen jag var tolv och började givetvis i Röke, efter något år gick jag över till HIF och stannade där i tre år innan det var dags för sammanslagningen av klubbarna. Har alltid tyckt att innebandy varit jäkligt kul men fick dock en svacka förra säsongen då jag varken kom överens med tränare eller spelar och bestämde mig för att sluta. Det höll ungefär en månad innan LG fiskade upp mig och tjatade tills jag bestämde mig för att testa en träning. Trodde aldrig att jag skulle börja igen men tur var ju då att ni är ett sånt härligt lag att jag bara inte kunde låta bli att fortsätta! :)

Är övertygad om att vi kommer ha en grymt rolig säsong och håller alla tummar och tår för att vi ska vinna så många matcher vi bara kan!

Och tummen upp till Lina för du startade bloggen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0