Lina

Namn: Lina Svensson

Ålder: 19

Bor: Centrala Hässleholm

Skola/Jobb: Går sista året på John Bauer i Hässleholm, och "extraknäcker" med att städa lite.

Position: Back/Center

Tröjnummer: 88

Har spelat innebandy sen jag var sju år gammal, och har alltid tyckt att det är jätteskoj! Har spelat i HIF innan vi slogs ihop med Röke IBK 2009. Då var jag inte så pepp på att spela längre eftersom jag inte riktigt kunde tänka mig att spela med våra ärkefiender istället för mot dom. Men jag klarade mig inte längre än ett halvår utan innebandyn, och började på ny kula i Röke tillsammans med mina gamla lagkamrater och såklart några nya.

Men tyvärr så fick jag inte spela så mkt, vilket gjorde att jag tappade motivationen, och slutade igen. Sen ringde tränare LG mig, och frågade om jag ville prova på, och såklart ville jag det! Och sen det samtalet har det bara gått bättre och bättre både för mig och laget.

Ser fram emot den kommande säsongen med Röke IBF:s damlag, och tror stenhårt på att vi når ända upp till tvåan i vår ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0