Sofia


Namn: Sofia "RaggarFia" Svensson
Ort: Bjärnum
Ålder: 20
Position: Forward
Tröj nr: 13
Övrigt: Känd från TV

Jag har spelat innebandy i 8 år i Emmaljunga GOIF. Jag har spelat alla positioner man kan tänka sig till och med målvakt. Jag har även varit dommare i 2 år, där jag dömt från knattar upp till P14 och F15. Just nu är jag inne på mitt andra år som tränare för Emmaljunga GOIFs F12 lag. Men på grund av vissa händelser i klubben så fick man byta klubb, men tur var ju att man kom till en mycket bättre klubb. Jag glömmer aldrig första träningen med Röke IBFs damer, man kände sig välkommen direkt och nu så känns det som att vi är en stor familj :D. Jag hoppas och tror att det blir ett fint och bra år tillsammans och förhoppningsvis många år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0