Linnea





Namn: Linnea Persson
Ålder: 15
Bor: Hässleholm
Skola/Jobb: Nian på Läredaskolan
Position: Center


Vet inte hur jag började spela innebandy men jag va 9 och följde antagligen i min brors fotspår.
Såklart blev det också samma klubb som brodern och på den vägen är det än idag.
Har också snurrat runt på olika positioner fast mest forward och center.
Tror jag stannar på centerplatsen med för jag trivs där !
Jag hoppas och tror att det kommer bli en skit bra och rolig säsong för laget och att vi kommer utvecklas mycket.
För min del gäller det väl bara att komma tillbaka hel och frisk till våren!
Och förövrigt trivs jag jätte bra i laget och vi har verkligen lärt känna varandra bra och har massa kul tillsammans :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0